سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جنبندگان زمین و ماهیان دریا و هر کوچک و بزرگی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار نیکی آمرزش می طلبند . [امام صادق علیه السلام]


ارسال شده توسط ناصر اعتصامی در 87/3/13:: 3:21 عصر

 

منابع خبری موثق میگویند هیچ میدانید که سناتور "باراک اوبامای" آمریکایی که شاید بختش بزند و رئیس جمهور هم شود ایرانی‌الاصل از آب درآمده است !

در واقع آنطور که "ایتارتاس" گزارش میکند گزارش "آسوشیتدنیوز" به ما میگوید که شخصی به اسم دکتر "اندی واسهول" از موسسه تحقیقات تاریخی دانشگاه ((ام آی تی)) آمریکا اعلام کرده که طبق تحقیقاتش باراک حسین اوباما اصلا اهل جنوب ایران و شیعه است ! به عبارت دیگر اصل و نسبش همان خانواده معروف" اوبامای بوشهر" است که در دوران قاجاریه جلای وطن کرده و طی چند نسل سر از آمریکا درآورده است .

به این ترتیب که جد بزرگش در واقع "میر حسن خان اوبامایی" که از میرآب‌های معروف بوشهر بوده ( به همین خاطر هم اسمش اوباما یا آب با ما بوده )‌ بعد از یک نزاع خونین با سقاباشی ناصر‌ الدین‌ شاه قاجار از این شهر فرار کرده و به مرز عثمانی میرود و بعدش در "حلبچه" به عنوان تاجر زردچوبه و سپس به عنوان تاجر زعفران فعالیت کرده و رفته "حلب" (در سوریه فعلی) . ظاهرا میرحسن خان همانجا فوت میکند و پسرش "علی اصغر اوباما" به خاطر ضدیت اهالی عثمانی با شیعیان ایرانی راه "طرابلس" را پیش میگیرد و آنجا به تجارت تنباکو مشغول میشود اما بعد از اینکه قلیان چاق کردن در آنجا ممنوع میشود این خانواده هم تکه پاره شده و هر تکه‌اش به جایی مهاجرت کرده است . میگویند حالا این وسط پدر بزرگ حسین کمی قبل از جنگ جهانی دوم به همراه خانواده‌اش به جنوب غربی آفریقا مهاجرت و برای امرار معاش هم از پشم شتر پارچه درست میکند طوری که بعد از جنگ "برک" (همان باراک) ایرانی کلی محبوبیت پیدا میکند و شهرتش به آمریکا و به گوش معاون شهردار واشنگتن ! میرسد و او را به لس‌آنجلس دعوت میکند خلاصه این جوری میشود که جناب پدر بزرگ در تگزاس مستقر میشود و به تولید و تجارت برک میپردازد اما چون واردات شتر و پشمش به آمریکا ممنوع میشود او هم ورشکسته میشود . گزارش ها باز هم میگویند پدر باراک که اسمش "حسین اوباما" بوده بعد از مدرسه و دانشگاه تابعیت ایرانی آمریکایی میگیرد و بعدش هم با یک دختر مسیحی ازدواج میکند و به اصرار همسر و خانواده همسرش دینش میشود اسلامی مسیحی ! و چون نمیتواند اسم ایرانی روی پسرش بگذار پس اسمش را میگذارد "باراک" (همان برک) و اسم خودش را در اسم بچه میگنجاند (باراک حسین اوباما) !

حالا میگویند افشای این موضوع میتواند کلی دردسر برای آینده سیاسی جناب اوبامای آمریکایی درست کند .

منبع روزنامه کیهان 9/3/87


کلمات کلیدی :