سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، شریف ترین تبار است . [امام علی علیه السلام]


ارسال شده توسط ناصر اعتصامی در 88/3/16:: 9:1 عصر

اطلاعات جدیدی از بازیگر نقش اول فیلم ‏موسوی
در پی تکذیب اخبار منتشره در مورد بازیگر مستند تبلیغاتی آقای مهندس میر حسین موسوی از سوی مجید مجیدی کارگردان فیلم و خانم باصری، اطلاعات دقیقتری از فعالیت این هنرپیشه تئاتر بدست‌ آمد.
به گزارش ثانیه نیوز ، زنی که در مستند تبلیغاتی آقای مهندس میر حسین موسوی که در اتوبوس اشک می ریزد خانم صدیقه باصری فرزند غلامحسین متولد 1335 است که در سال 1382 نام فامیل خود را از «‌حسنی نفتی» به باصری تغییر داده است.
خانم باصری که از علاقمندان به رشته بازیگری و تئاتر است در میان اقوام و آشنایان به نام منیژه شناخته می شود و در محافل هنری و تئاتر در ابتدای انقلاب ، متأثر از فضای مذهبی آن روزها و به جهت شناخته نشدن در آشنایان به جهت مخالفت ها با بازیگری خانمها خود را به جای « حسنی نفتی » « حسینیان » معرفی کرده است.
وی که در نمایش بامها زیر بامها به همراه لادن نیکنام هنرمند نام آشنای آن خطه بازی کرده است ، به نام هنری منیژه حسینیان در محافل هنری شناخته می شود.
خانم مرمر فیروزپوربندی عضو دوره دوم شورای شهر بابل و مسئول ستاد بانوان مهندس موسوی در شهر بابل در اثنای تهیه فیلم تبلیغاتی وی را به قربانپور دستیار آقای مجیدی معرفی می کند.
گفتنی است قربانپورکه خود نیز اهل بابل است در دوران اصلاحات جشنواره مستند فیلم کوتاه وارش را اداره می کرده که در دولت نهم به این همکاری پایان داده شده است.
قربانپور پیشتر فیلم مستندی ساخته است که دیالوگ پایانی آن جمله « من بمب هسته ای نیستم » بوده است. جمله ای که خانم صدیقه باصری یا همان منیژه حسینیان با هدایت قربانپور و الهام از آن خطاب میرحسین موسوی می گوید‌: « من بمب هسته ای را نمی خواهم من بچه ام را می خواهم.

 


کلمات کلیدی :